nog thuis - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Francine Bleeker-Schutte - WaarBenJij.nu nog thuis - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Francine Bleeker-Schutte - WaarBenJij.nu

nog thuis

Door: Francine

Blijf op de hoogte en volg Francine

13 November 2016 | Nederland, IJsselstein

Het is al weer bijna zover: Dinsdag 15 november om 22.00 uur zit ik in het vliegtuig op weg naar Nepal.
In Nepal ga ik me weer dienstbaar maken als fysiotherapeut in het mij bekende Orthopedisch ziekenhuis in de buurt van Kathmandu. In die periode ga ik ook weer gezellig wonen bij mijn vertrouwde gastgezin.
Daarna reis ik door naar Zuid India (Pondicherry) waar ik ook als vrijwillige fysiotherapeut in een klein ziekenhuisje aan de slag ga.
En daarna ben ik echt aan vakantie toe en ga reizen door Sri Lanka, Maleisië en Indonesië.
In totaal ben ik bijna 6 maanden weg.
En 3 mei vlieg ik weer terug naar Nederland en zal om 13.15 uur landen op Schiphol. En dan zitten we in de lente en ga ik hier weer verder met het genieten van het zonnetje en de aangename temperatuur hoop ik .
Ik zal proberen om 1 x in de 14 dagen een verslag op mijn weblog (blog) te schrijven met de daarbij behorende foto’s. Zo kunnen jullie meegenieten met mijn belevenissen.
Voor mij , in de vreemden, is het ook altijd leuk om reacties van jullie te ontvangen. Deze kun je kwijt op mijn blog of in een e-mail aan mij gericht.
Nu rest mij nog om jullie hele fijne kerstdagen en een heel gelukkig Nieuwjaar te wensen.
Hopelijk gaat alles zoals we wensen.

  • 13 November 2016 - 20:24

    Lidy En Henri:

    Lieve Francine,
    Spannend!!!!! Nu nog wat "Reise Fieber" maar als je eenmaal op Schiphol bent dan lekker alles loslaten!!! Je hebt het goed geregeld, jou kennende, dus met een gerust hart kun je gaan genieten van alles dat weer op je pad gaat komen de komende tijd!!!!!
    GENIET! Wij reizen graag weer met je mee!!!!!!!
    Voorspoedige reis en een hele lieve groet namens ons beide!
    Henri en Lidy XX

  • 13 November 2016 - 20:54

    Muriel Nohlmans:

    Hoi Francine,

    Dit keer ga ik je weer volgen hoor! Heb net de verslagen van vorig jaar gelezen, vooral Vietnam was herkenbaar! Wat een belevenissen maak je mee. Ik ben benieuwd wat je deze reis allemaal gaat meemaken. Vooral Sumatra ben ik benieuwd naar. Ik wens je voor dinsdag een hele goede reis toe en kijk met belangstelling je eerste verslag tegemoet!
    Groetjes

    Peter en Muriel

  • 13 November 2016 - 21:14

    Arjan:

    Hoi Francine,
    Wat een mooie (overwinter)plannen! Succes met de laatste voorbereidingen en ik kijk alweer uit naar je verhalen en belevenissen. Goede reis en een mooie start in Nepal gewenst!
    Liefs,
    Arjan

  • 13 November 2016 - 22:00

    Ineke Zijdel:

    Sterkte met de laatste voorbereidingen en een heel goede tijd gewenst, hartelijke groeten, Ineke

  • 13 November 2016 - 22:11

    Mirjam :

    Goede reis! En ik ben benieuwd naar je belevenissen!
    Groetjes, Mirjam

  • 14 November 2016 - 03:51

    Loes:

    hoi Francine,
    Ik heb bewondering voor je dat je weer zo n grote reis gaat maken. Je moet t toch maar durven en regelen. Super dat je weer gaat. Voor Maleisie heb ik nog een tip om naar Mallaca te gaan. Dit is een gezellig stadje, goed te bereiken met een toeringcar. T stadje zelf is de moeite waard maar ook een nieuwe moskee die in t water is gebouwd mag je zeker niet over slaan. Deze bereik je per taxi en is overdag maar ook s avonds by night erg mooi.
    Goeie reis alvast en ik volg je weer erg graag.
    Liefs Loes

  • 14 November 2016 - 08:23

    Linda En Miranda:

    Hoi Francine,

    Geniet ervan!!

    Groetjes Miranda en Linda

  • 14 November 2016 - 15:14

    Harry Noordhof:

    Goede reis toegewenst en wij houden wel een extra oogje op je vakantiehuis in IJsselstein!

    Groet Wilma en Harry

  • 14 November 2016 - 15:41

    Ria:

    Hoi Francien! Wat fijn dat ik weer over je schouder mee mag lezen over je dit keer wel héél lange reis! Ik wens je veel goeds toe, en veel geduld!

  • 14 November 2016 - 18:19

    Greet Altena:

    Ha die Francine,
    Een hele goede vlucht toegewenst en ook ik kijk uit naar je eerste verslag. Geniet met volle teugen.
    Met lieve groet,
    Greet

  • 14 November 2016 - 18:39

    Fransje Stuy:

    Hallo Francine,
    Nogmaals een hele goede reis toegewenst en geniet ervan.!!
    Groetjes,
    Fransje

  • 14 November 2016 - 19:05

    José:

    Heel veel plezier, en een hele fijne aankomende tijd, een goede reis, geniet ervan.
    Groetjes, Josė

  • 14 November 2016 - 21:50

    Lies:

    Hoi Francine,

    Nog 1 nachtje in je eigen bed voorlopig!
    Ik wens je een fantastische reis!
    Lieve groet, Lies

  • 14 November 2016 - 22:54

    Hanneke En Arpad:

    Ha Francine,
    We wensen je een succesvolle en mooie reis toe. We vinden het leuk dat je ons op de hoogte houd!
    Hartelijke groet,
    Hanneke en Arpad

  • 15 November 2016 - 07:59

    Jenny, Mars En Kuno:

    Hoi Francine,
    Wat leuk dat we je op deze manier kunnen volgen. We reizen met je mee! Ik hoop dat je heel veel mooie, lieve en intense ervaringen hebt op je reis. Als je terug komt zal de B&B ver af zijn. Dan is het ook mooi weer dus goed fietsweer en zullen we je met open armen ontvangen. Maar eerst je fantastisch lange reis. Vaar wel! of euh: Vlieg wel en ook wel weer terug ;-)
    Lots of love. Je nichtje.

  • 15 November 2016 - 20:42

    Gerke:

    Hoi Francine, Wauw wat een lange reis ga je maken! Bijzonder dat dat je weer naar het ziekenhuis in Nepal gaat, daar heb je inmiddels een echte band mee opgebouwd. Ik wens je een hele fijne tijd met mooie gebeurtenissen en leuk dat we weer mogen meegenieten van je verhalen en foto's. Goeie reis! Groetjes Gerke

  • 16 November 2016 - 16:40

    Jasper Van Muijden:

    Hoi Francine,

    hoop dat je inmiddels aangekomen bent en een goede vlucht heb gehad. Wij, Janny en ik, wensen een hele mooie tijd toe met heel veel werk- en vakantieervaringen.

  • 16 November 2016 - 21:25

    Annemieke:

    Ha Francine,
    Hopelijk ben je goed aangekomen in Kathmandu, veel reis-en werkplezier daar! Ik volg graag je verhalen, ben benieuwd! met je bon komt het goed : )
    Groetjes
    annemieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Francine

Actief sinds 22 Sept. 2016
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 10925

Voorgaande reizen:

22 September 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: